Facebook Reklamları

Anasayfa Facebook Reklamları

Facebook Bağlantı Reklamları Nedir?

Facebook bağlantı reklamları, web sitenizi, hizmet yada ürüne özel açılış sayfanızı veya makalenizi tanıtmanıza yardımcı olan tek resimden oluşan reklamlardır. Bağlantılı reklam farklı yerleşimlerde de kullanılabilir (eyleme geçirecek diğer formatlar, hikaye reklamları, dönen reklamlar v.s). Böylece daha geniş kitleye ulaşmak için çeşitli yerlerde kullanabilirsiniz. Bu reklamlar beğenilerin sayısını ve etkileşimi arttırmaya yardımcı olur.

İstediğiniz harekete geçirici mesaj ile insanların eylemlerde bulunmasını sağlayabilirsiniz:
Şimdi Alışveriş Yap, Daha Fazla Bilgi Al, Kaydol, Şimdi Rezervasyon Yap ve İndir.

Bağlantı reklamları için, potansiyel müşterileri çekmek üzere birlikte çalışan beş bileşen vardır. Haber akışına yerleştirildiğinde, reklamlar şunları içermelidir:

1- Resim: görsel bileşenler dikkat çekmeye ve sonuç odaklı olarak reklam performansında önemli bir rol oynamaktadır.
2-Başlık: eriştiğiniz kitleye reklamınızın ne hakkında olduğunu bildirir.
3-Açıklama: teklifi açıklamak için görsele eşlik edecek kısa metinin başlığı destekleyici biçimde kullanılması önerilir.
4-CTA: kişilerin bir sonraki adıma geçmesini teşvik edici eylem butonudur. Harekete geçirici mesajınız ile beş seçenek sunabilirsiniz: Şimdi Alışveriş Yap, Daha Fazla Bilgi Al, Kaydol, Şimdi Rezervasyon Yap ve İndir.
5-Bağlantı Açıklaması: bağlantının hedefi ve potansiyel müşterinizin tıkladıktan sonra ne olacağı hakkında ek bilgi..

Facebook Reklamı Verirken Nelere Dikkat Edilir?

Facebook reklamı verilirken birçok noktaya dikkat edilmelidir. En başta seçilen reklam türü gelmektedir. Reklam türü doğru seçilmezse bütçeyi boşa kullanma durumu ortaya çıkar ve verimsiz bir reklam gösterimi gerçekleşir. Bunun ardından hedef kitle gelmektedir. Hedef kitlenin doğru bir şekilde oluşturulmaması sebebiyle yine verimsiz bir reklam gösterimi olur ve bütçe boşa harcanır. Kadınlara sunulacak bir reklamın erkeklere de gösterilmesi gibi yanlış durumlar bu adımda gerçekleşmektedir. Bunun ardından reklam görselinin oluşturulması gelir. Facebook kurallarına uymayan reklam görselleri reklam olarak onay almaz. Bu sebeple reklam gösterimi de gerçekleşmez. Yazı oranı, sahtecilik, tescilli marka görseli bulunan reklam görselleri kabul edilmemektedir. Son olarak da bütçeleme gelmektedir. Bütçelemede yanlış adımlar atıldığında çok fazla para harcaması gerçekleşebilir. Bu da reklam bütçesinin aşılmasına ve zarara sebebiyet verir.

Tüm bunlara ek olarak güvenlik konusunu da ele almalıyız. İki adımlı doğrulaması olmayan, basit şifreli reklam hesapları çalınmaya müsait hesaplardır. Bu hesaplar hack’lenerek kredi kartları kullanılmaktadır. Bu yüzden bu tip şeylerle karşılaşmamak için mutlaka bu işte uzman kişi ve firmalarla çalışmak gerekmektedir.

Facebook Reklam Kütüphanesi Nasıl Kullanılır?

Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu aracı kullanabilmeniz için bir Facebook kullanıcı hesabına ihtiyacınız bulunmamaktadır. Reklam kütüphanesi aracına ulaşabilmek için https://www.facebook.com/ads/library/ adresini kullanabilirsiniz. Ayrıca rakibinizin yada herhangi bir işletme sayfasına gelerek sağ tarafta bulunan sütunlar arasından ‘Sayfa Şeffaflığı’ bölümünde bulunan ‘Daha Fazlasını Gör’ butonuyla direkt olarak sayfaya ait reklamları görüntüleyebilirsiniz..

Ücretsiz Fiyat Teklifi Formu

Telefon
Telegram
WhatsApp
İnstagram

© Seo Fikir. Her hakkı saklıdır. Designed by Seo Fikir